Červenec 2013

Registrace

26. července 2013 v 21:53 | Admin |  Informace

Registrace

Jméno a příjmení (Něco originálního. ymyslete si vlastní jméno které se bude skládat ze jména a příjmení + můžete mít i nějaké prostřední jméno, je to na vás.)
Věk (Nepište svůj věk ale věk své postavy.To je snad jasné.)
Rasa (Vyberte si TADY. Jen jednu rasu si vyberte.)
Popis (Jak vaše postava vypadá, co má na sobě, jaké má vlasy, tvar obličeje, oči, postavu, výšku i můžete váhu, co vás jen napadne. Máte volnou ruku, popište svou postavu do sebemenšího detailu. Alespoň 10 řádků.)
Povaha (Alespoň 5 řádků.)
Životopis/Historie ( ROZEPIŠTE SE! Aspoň se snažte, alespoň 15 řádků.)
Fotografie (Přiložte odkaz na fotografii. Fotografii nemusím schválit. Než registraci odešlete, zkontrolujte si, že máte dobrý odkaz, aby mi šla otevřít vaše fotografie.)


ZDE vylpň registraci!

Již brzy!
- Zde budou NPC postavy, které si později můžete vzít a hrát za ně.
NPC seznam

Rasy

26. července 2013 v 20:31 | Admin |  Informace
Rasy ze kterých si můžete vybrat jednu..

Pravidla školy

26. července 2013 v 20:22 | Admin |  Informace
PRAVIDLA Školy

1.Mimo tělocvičnu je přísně zakázáno využívat své moci.
2.Navštěvování světlé a temné strany na kolejích je přísně zakázáno.
3.Navštěvování pokojů opačných pohlaví na kolejích je přísně zakázáno.
4.Vycházení z kolejí po jedenácté večerní je přísně zakázáno.
5.Opuštění prostor školy bez vědomí ředitele, zástupce ředitele je přísně zakázáno.
6.Každý student je povinen nosit uniformu.
7.Zneuctění a jakékoliv úpravy uniformy školy je přísně zakázáno.
8.Běhání po školních prostorách je přísně zakázáno.
9.Odporování učitelům, vychovatelům a strážcům je přísně zakázáno.
10.Mluvení se strážci je přísně zakázáno.
11.Navázání osobních vztahů s pracovníky institutu je přísně zakázáno.
12.Šikana spolužáků je přísně zakázána.
13.Použití moci na spolužáky bez dozoru učitelů je přísně zakázáno.
14.Použití moci proti zaměstnancům školy je přísně zakázáno.
15.Student by měl mít věk v rozměru 14-26let. (5 roků na Střední a 3 roky na Vysoké)

Každé porušení pravidla se trestá dle uvážení ředitele.

Předměty

26. července 2013 v 20:19 | Admin |  Informace
Předměty, které se dají najít zde na škole.

Pravidla

26. července 2013 v 19:45 | Admin |  Informace
Co to je RPG? A jak ho hrát?

RPG (Role playing game) je hra na hrdiny. Svět RPG je zcela vymyšlen a vy se vžíváte do postavy, která je v příběhu hry nějak důležitá. Můžete činit rozhodnutí, jak a co uděláte, jestli budete hodní nebo zlí a mnoho dalšího.
Hra na Hrdiny (RPG) je typ společenské hry, při které se hráči vžívají do rolí imaginárních osob, nebo postav, umístěných do fiktivního prostředí a snaží se jako tyto postavy konat.

POZOR → Ve hře se mohou vyskytovat nasilná i sexuální témata, sprostý slovník atp.

PRAVIDLA

• Registrace postavy

Holka může hrát za kluka a obráceně.
Fotka vaší postavy nesmí být kreslená. Ve formátu jpg, png a gif.
Můžete mít max. 6postavy.
Do svého životopisu můžete vždy přidávat více informací, podle toho, jak jste rozvíjeli vaši postavu.

• Jak u nás hrát

1. Hrajeme podle skutečného času, nemůžete tedy pokračovat až další den v tom samém.
2. Hra u nás běží podle reálného času.
3. Co vaše postava říká, pište bez ohraničení.
4. Co vaše postava dělá, pište ve třetí osobě, takto *Leze na strom*
5. Co si vaše postava myslí, pište takto */Asi vylezu na strom/ začne lézt na strom*
6. Je zakázáno v knížkách psát NonRPG. Na to tu máte NonRPG chat.
7. Vaše postava nesmí být na více místech najednou.
8. Snažíme se tu o opravdové RPG a tak se snažte nepsat kratičké věty a bez chyb. Samozřejmě každý nejsme češtinář, ale uznejte, že takové RPG se lépe čte i hraje.
9. Je nedoporučeno zabít jinou postavu.


Dejte si pozor na tyto časté chyby při hraní:

Metagaming → Ovlivňování cizí postavy. Smíte hrát jen za svojí, nemůžete si říct, co ta druhá postava dělá. Tak stejně žádné "Skočí na něho/ní a on/a spadne." Dotyčná postava si toho může ještě všimnout a tak může uhnout či neuhnout.

Mary Sue → Vaše postava není dokonalá... Hrajte reálně, vaše postava neumí všechno. Takové postavy nebereme a rovnou je mažeme. I když v tomto RPG se stejně k Mary Sue postavám dostáváme, kvůli našim nadpřirozeným schopnostem.

Křišťalová stěna → Takzvaná křišťálová stěna je rozdíl mezi hráčem a postavou. Hráči jste vy. Sedíte u počítače a ťukáte prsty do klávesnice, čímž ovládáte svou postavu. Vaše postava žije příběh, jež jí vymýšlíte. Ale nejste to Vy. Vaše postava má jiný vzhled, jméno, vlastnosti a vědomosti. Právě v tom je to kouzlo hry na hrdiny. Hrajete za někoho jiného, možná za toho, kým byste chtěli sami být a žít jeho život. Pokud tedy nemáte rádi nějakého spoluhráče, nedávejte mu to najevo svojí postavou. Vaše postava ví pouze věci, které se dozvěděla na základech jejích zážitků, ne vašich!



Berte na vědomí, že k těmto pravidlům můžeme vždy něco přidat.
Pokud nastane nějaká větší změna, budeme vás informovat.
Nějaké dotazy? Obraťte se na nás na chatu a nebo nám napište na e-mail: institut.sv.valerie@gmail.com