Pravidla

26. července 2013 v 19:45 | Admin |  Informace
Co to je RPG? A jak ho hrát?

RPG (Role playing game) je hra na hrdiny. Svět RPG je zcela vymyšlen a vy se vžíváte do postavy, která je v příběhu hry nějak důležitá. Můžete činit rozhodnutí, jak a co uděláte, jestli budete hodní nebo zlí a mnoho dalšího.
Hra na Hrdiny (RPG) je typ společenské hry, při které se hráči vžívají do rolí imaginárních osob, nebo postav, umístěných do fiktivního prostředí a snaží se jako tyto postavy konat.

POZOR → Ve hře se mohou vyskytovat nasilná i sexuální témata, sprostý slovník atp.

PRAVIDLA

• Registrace postavy

Holka může hrát za kluka a obráceně.
Fotka vaší postavy nesmí být kreslená. Ve formátu jpg, png a gif.
Můžete mít max. 6postavy.
Do svého životopisu můžete vždy přidávat více informací, podle toho, jak jste rozvíjeli vaši postavu.

• Jak u nás hrát

1. Hrajeme podle skutečného času, nemůžete tedy pokračovat až další den v tom samém.
2. Hra u nás běží podle reálného času.
3. Co vaše postava říká, pište bez ohraničení.
4. Co vaše postava dělá, pište ve třetí osobě, takto *Leze na strom*
5. Co si vaše postava myslí, pište takto */Asi vylezu na strom/ začne lézt na strom*
6. Je zakázáno v knížkách psát NonRPG. Na to tu máte NonRPG chat.
7. Vaše postava nesmí být na více místech najednou.
8. Snažíme se tu o opravdové RPG a tak se snažte nepsat kratičké věty a bez chyb. Samozřejmě každý nejsme češtinář, ale uznejte, že takové RPG se lépe čte i hraje.
9. Je nedoporučeno zabít jinou postavu.

Dejte si pozor na tyto časté chyby při hraní:

Metagaming → Ovlivňování cizí postavy. Smíte hrát jen za svojí, nemůžete si říct, co ta druhá postava dělá. Tak stejně žádné "Skočí na něho/ní a on/a spadne." Dotyčná postava si toho může ještě všimnout a tak může uhnout či neuhnout.

Mary Sue → Vaše postava není dokonalá... Hrajte reálně, vaše postava neumí všechno. Takové postavy nebereme a rovnou je mažeme. I když v tomto RPG se stejně k Mary Sue postavám dostáváme, kvůli našim nadpřirozeným schopnostem.

Křišťalová stěna → Takzvaná křišťálová stěna je rozdíl mezi hráčem a postavou. Hráči jste vy. Sedíte u počítače a ťukáte prsty do klávesnice, čímž ovládáte svou postavu. Vaše postava žije příběh, jež jí vymýšlíte. Ale nejste to Vy. Vaše postava má jiný vzhled, jméno, vlastnosti a vědomosti. Právě v tom je to kouzlo hry na hrdiny. Hrajete za někoho jiného, možná za toho, kým byste chtěli sami být a žít jeho život. Pokud tedy nemáte rádi nějakého spoluhráče, nedávejte mu to najevo svojí postavou. Vaše postava ví pouze věci, které se dozvěděla na základech jejích zážitků, ne vašich!

Berte na vědomí, že k těmto pravidlům můžeme vždy něco přidat.
Pokud nastane nějaká větší změna, budeme vás informovat.
Nějaké dotazy? Obraťte se na nás na chatu a nebo nám napište na e-mail: institut.sv.valerie@gmail.com